Home Home

Pyzam Glitter Text Maker

Wednesday, April 22, 2009

BIRTHDAYS!!! and celebration..



Happy Birthday Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Yo...yo what's up... on the sky... oh burung... jangan tengok lame2 skali jatuh benda lain kan susah den... hahaha biasalah aku dengan kemengarutan aku harap korang tak ah nak benci aku ye...

Ok ah tak nak mengarut lagi sebenarnya hari ni hari jadi geng BBJ GIRLS... Please give a big applause to the one and the only NABILA...HaPPY BiRTHDaY!! ok ar ari ni aku nak citer sikit ar pasal geng aku yang sowang ni... jeng...jeng...



Anak kelahiran Johor Bahru ini memang bangga dengan tanah airnya yang tercinta.. Si punya nama Siti Nabila adalah seorang yang happy-go-lucky dan mudah didekati... Mempunyai banyak nama samaran seperti Bil, Bila, Nab, Belon ( belon... mmm...hahaha)... dia tidak pernah kisah walau dengan nama apa beliau dipanggil.. Baginya nama tidak mencerminkan apa-apa asal dia dikenali sebagai dirinya... Seseorang yang sempurna dari segala segi, namun tidak pernah sombong walau dengan sesiapa pun... Telah banyak kali mengharumkan nama sekolah dan yang paling terbaru ialah dalam pertandingan pantun(Johan peringkat daerah)(Fuyoo... terer..terer..terer). ahli pasukan bola baling dan seorang penerima anugerah pelajar cemerlang PMR.. (8A beb...) Selain itu, dia lebih dikenali dalam kalangan pelajar lelaki kerana dia adalah dia(..... hah... ape ni... mengarut lagi..) dia juga adalah pengasas group BBJ ni sehingga dapat bertapak selama ni...


Hehehe aku dah macam pewawancara lak wat benda ni... Whatever ah...Oklah... for the BBJs.. jumpa di Patma Cookies pada 26 April... for our celebration.. BBJ 4ever..

biografi ahli biase-biase jer oleh fifamatsuda

No comments:

Post a Comment