Home Home

Pyzam Glitter Text Maker

Monday, April 20, 2009

Ninin mengarut lagi!!!

Muzik... Hidup aku tak sempurna tanpa muzik. Walaupun suara macam guruh di langit, tiap2 ari aku melalak jugak... Genre muzik yang aku suka-pop rock, slow rock balada R&B. aku lagi suka kalau penyanyi 2 ada gaya tersendiri masa menyampaikan lagu. Lagi-lagi kalau pandai menari break dance, pop dance ker..

Dan yang tengah melanda jiwa aku sekarang ialah indie band. Hujan, Bunkface, Meet Uncle Hussain, Butterfinger, The Times, OAG, Komplot and ect...Kalau artis yang aku minat sangat ialah ADAM. Lagu pertama yang buat aku minat sgt kat dya bertajuk TAK TAHU. Aku mula jatuh cinta kat dia masa kat AJL.. tengok dya menari perh.. jatuh cinta giler.. Dari situ aku mula minat penyanyi yang pandai menari cam Nabil, Justin Timberlake, Bi Rain, Stacy and ect..

Aku tak suka lagu oversea.. Tak tau kenape sejak dengar X Fresh aku sedar banyak gak lagu tempatan yang bez bez.. Walaupun lagu indon ue banyak yang bez tapi aku tetap pilih yang tempatan... TAK ADIL kenapa lagu Malaysia tak dapat tembus pasaran diorang sedangkan lagu diorang senang2 jer masuk negara kita... Inilah yang kita harus perjuangkan.. bangunlah rakyat sekalian kita naikkan martabat muzik tanah air MALAYSIA BOLEH.. (hahaha kan dah kempen dah ... tak lama lagi boleh ar jadi wakil rakyat..)

kalau citer pasal lagu ni sampai tahun depan pown x kan habis... muzik ue berkembang...muzik is life

Nota dr fifamatsuda: Hehehe nak kutuk aku lar tu... mentang2 lagu2 import-import belaka. tapi btul gak ckp ko ue... semoga dapt jd wakil rakyat.. Akhir kata dr aku gunakankanlah barangan tempatan (tp nak guna barang import pown x pelah hehehe jangan mare..)

Kempen hebat tp tetap biase-biase jer dri ninin... diedit oleh fifamatsuda

No comments:

Post a Comment