Home Home

Pyzam Glitter Text Maker

Thursday, April 16, 2009

Cerita pasal lagu lak...

Ok ar bulan ni aku nak citer pasal lagu ak..
aku sebenarnya tengah minat giler ngan lagu anime jepun especially dari cerita NANA..
What to say... they are so cool!!! I love Blast... Trapnest pown cool giler.
Kalau tengok lagu diorang tu memang rock and ade ar sikit-sikit balad.. sebenarnye kan aku tak tau genre ape yang aku minat.. tp skali aku dengar lagu diorang aku atu aku dah jatuh cinta ngan lagu-lagu diorang.. maybe diorang punya lirik pun bantu gak.. aku kekadang perasan gak aku selalu suka lagu yang ala-ala love desperdo gitu... contoh lagu Lonely In Gorgeous, Choose me or die (paradise kiss), Rose, Kuroi Namida, Winter sleep (nana).. tapi aku paling tak minat dengar lagu slow rock.. bagi aku cara diorang sampaikan lagu tu macam orang dah tak nak hidup jerk.. lagi satu aku suka dengar lagu yang lain dari yang lain, contoh lagu Kumo Ni Notte... korang dengar sendiri ar kat ipod kitorang, kalau nak dengar ar... lagu-lagu camni ada music arrangment yang bagus..





Ok ar aku rase sampai sini jelah aku membebel.. so pada BBJs kat luar sana or sape-sape jelah yang nak komen jangan ar segan silu buat jer cam umah sendiri... WASSALAM... Hidup jangan stress kalau stress dengar ar lagu... (haha aku ngarut lagi kat sini)
Ngarutan biase-biase jer oleh fifa_matsuda...

1 comment:

  1. salam,
    bagi aku music is universal..yeah universal..aku cuma layan lagu yang bisa menarik hatiku nak mendengar..kiri susah gak nak mencapai tahap keinginan telinga aku nie..tapi lagu Robbie Williams ar yang bisa menghiburkan aku terutama sekali lagu Feel,Supreme,Tripping and She's Madonna..tapi senang citer semua lagu RW aku layan..

    ReplyDelete