Home Home

Pyzam Glitter Text Maker

Wednesday, August 5, 2009

bebelan NIENA

Hmmmm.rasanya dah berzaman ahli bbj yang sorang nie tak jenguk blog nie.. apa nak jadi nie......okey aku berhenti membebel sekarang. aku rasa aku cume nak cerita tentang perbezaan ideologi antara geng bbj and geng gegonjol..... walaupun geng bbj masih baru aku rasa aku berhak untuk luahkan pendapat aku tengtang kehancuran yang telah terjadi atas kelas bebudak 3AKTIF 2008. dulu boleh dikatakan kitaorang nie sehati sejiwa dan sentiasa bersama. tapi sejak tahun nie(2009) aku tengok hilang dah semangat kekitaan yang ada dulu... mungkin kita memang berbeza pendapat, tapi tak sepatutnya kita berselisih macam nie aku harap sangat yang kita boleh jadi macam dulu lagi. lagipun raya dah nak dekat, jadi bertaubatlah anda selepas bertau buat yea....DAH CUKUP AKU MEMBEBEL. lagi satu sabtu minggu depan akan ada aktiviti bbj. kitorang nak buat BBQ. TAK SABAR NAK TUNGGU HARI 2(15/08/09)
yang asyik membebel- niena

No comments:

Post a Comment