Home Home

Pyzam Glitter Text Maker

Saturday, August 8, 2009

Aktif... Friends.. Family....

Hye semua... sihat ak??? mesti korang pelik tengok aku yang agak buang tebiat tak tentu pasal ni kan..kan.. hehehe... firstly aku nak ucapkan time kasih ar psal post ninin yang ari tu.. itu memang bernas.. yeah... kan betul aku cakap, ninin 2 memang layak jadi wakil rakyat.. sebenarnye aku memang dah lame nak wat cerita psal pepecahan klas kitorang ni.. tp x sampai hati plak.. (maybe aku kurang tinggi kowt.. ape kaitannye!!!... ) k ar, honestly kitorang x suka bnda ni jdi.. tp nak wat camner.. gap ni diorg yng bina.. Nak dipanjat tak smpai2.. nak robohkan tak kuat plak..

Kitorang ingat dulu masa kitorang form 2.. asal ade mse terluang kitorang duduk 14 owg and GOSSPAN... (gua x tau dri mne wujudnyer perkataan 2 tp ninin slalu gne).. Bile rehat plak lepak sme-sme kat dataran kebenda ntah (aku x taw mne dye..).. best nyer...But now what happened 2 our unity.. Semangat perpaduan yang dikatakan seteguh waja.. mengapa menjadi serapuh kaca.. MENGAPA!!!!!!!!MENGAPA!!! huhuhu..




Erm.. aku tak taw ar nak ckp ape lg.. bleh tak aku stop skrg.. (x de idea nak tulis ape..hehehe)..

Ini cme skadar renungan kte bersama (cheh yolah 2..).. Last word from me.. klau korg termasuk gegonjol terbaca blog ni.. Ingat!!

once an aktif's always an aktif's

once a friend always a friend..

once a family always a family..

walau tak nampak di mata, korang x kan hilang di hati kitaorang...

lagilah yang nampak depan mata...

renungkanlah bersama..

Some pic yang aku amik tahun lepas.. kan best camni forever..

Wait, sebelum tutup kedai.. aku lupa nak bagitau yang wawi pergi kuiz IT tadi pagi... Gambatte wawi..(dh lambatlah beb).. one more think.. BBQ ntuk BBJ kat umah aku... pd 15 Ogos 2009.. BBJ 4ever.. Aktif 4EVER... Friends 4ever...

ntah ape-ape yang biase-biase jer daripada fifa_matsuda...

No comments:

Post a Comment